Kultura organizacyjna
Kultura organizacyjna, czyli „styl bycia” Zespołu Sushi in House
W Sushi in House wierzymy, że kultura organizacyjna w gastronomii to coś znacznie więcej niż tylko zbiór zasad czy procedur. To nasz codzienny „styl bycia”, autentyczny, żywy i wyczuwalny już od pierwszego dnia pracy. Nie da się ukryć, że jesteśmy firmą nietypową, a atmosfera pracy w naszej restauracji Sushi jest… po prostu niepowtarzalna. Dzięki temu Sushi in House stało się miejscem, które przyciąga ludzi z pasją, pozytywną energią i odrobiną szaleństwa, czyli takich, którzy naprawdę chcą się rozwijać i tworzyć coś wyjątkowego.
Nasza restauracja Sushi wyróżnia się tym, że relacje w zespole są oparte na zaufaniu, wzajemnym wsparciu i szczerości. Nie udajemy kogoś, kim nie jesteśmy. Tworzymy środowisko, w którym każdy może być sobą i wnieść do zespołu to, co ma najlepszego.
To wszystko powoduje, że restauracja Sushi in House stała się wymarzonym miejscem pracy i rozwoju dla ludzi pozytywnie zakręconych. Warto podkreślić, że nasz „styl bycia” nie był wymyślony czy narzucony odgórnie, ale ukształtował się naturalnie i dopiero po kilku latach tworzenia Sushi in House jasno zdefiniowaliśmy, czym charakteryzuje się „Housowość” i dziś jesteśmy w stanie precyzyjnie określić, kto do nas pasuje, a kto nie.
Naszą kulturę organizacyjną określają 4 kluczowe elementy:
1. Życzliwa prowokatywność
Mamy bardzo specyficzny sposób komunikowania się – jednocześnie życzliwy i „zadziorny”. Wymaga on dystansu do siebie i sporego poczucia humoru.
Po czym poznać, że możesz do nas pasować?
W jaki sposób wspieramy ten element w firmie?

Nie pasujesz do nas, jeśli…
2. Wzajemne wsparcie i pomoc
Pomoc innym jest dla nas oczywista. Budujemy środowisko pozbawione rywalizacji. Lubimy czas spędzany razem i wspólną pracę.

Po czym poznać, że możesz do nas pasować?
W jaki sposób wspieramy ten element w firmie?
Nie pasujesz do nas, jeśli…
3. Nieustanny głód … rozwoju
Jesteśmy wiecznie „głodni”. To, co już wiemy i co potrafimy, nam nie wystarcza i nigdy nie będzie wystarczać. Jesteśmy dla siebie nawzajem napędem do działania i paliwem do dalszego rozwoju.
Po czym poznać, że możesz do nas pasować?
W jaki sposób wspieramy ten element w firmie?

Nie pasujesz do nas, jeśli…
4. Odpowiedzialność za firmę i za to, co robimy
Naszą restaurację Sushi traktujemy jako coś naszego, jak coś, czego jesteśmy współwłaścicielami. Chętnie bierzemy sprawy w swoje ręce i nie boimy się przyjmować odpowiedzialności.

Po czym poznać, że możesz do nas pasować?
W jaki sposób wspieramy ten element w firmie?
Nie pasujesz do nas, jeśli…